Feedback Συζήτηση για το δρώμενο " Η Τέχνη της Ζαχαροπλαστικής "

Η συζήτηση στο 'Συζητήσεις σχετικά με το παιχνίδι' ξεκίνησε από τον/την *Kirki*, 17/6/26 στις 09:00.

Αγαπητέ αναγνώστη και αναγνώστρια του φόρουμ,

αν θέλεις να συμμετέχεις ενεργά στις συζητήσεις του φόρουμ ή να δημιουργείς τα δικά σου θέματα, θα πρέπει πρώτα να συνδεθείς στο παιχνίδι. Αν δεν έχεις ήδη λογαριασμό παιχνιδιού, κάνε εγγραφή. Ανυπομονούμε να σε καλωσορίσουμε στην ομάδα μας στο φόρουμ! „ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!“
  1. GEPPO1

    GEPPO1 Αυτοκράτορας του φόρουμ

    ευχαριστουμε πολυ

    Θα σας προτείνω έναν ακόμη τρόπο, αν χρησιμοποιείτε κινητό και υπολογιστή.
    1. Ρυθμίστε το ζουμ του κινητού στο 2,5x.
    2. Βάλτε το χρονόμετρο της κάμερας στα 5 δευτερόλεπτα.
    3. Εστιάστε την κάμερα του κινητού στην οθόνη του υπολογιστή, ακριβώς στο σημείο όπου εμφανίζονται τα δύο κουμπιά έναρξης 30 και 45 δευτερολέπτων, δηλαδή στην αρχική οθόνη.
    4. Πατήστε το κουμπί λήψης φωτογραφίας στο κινητό ώστε να ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση και αμέσως μετά πατήστε το κουμπί έναρξης στο δρώμενο, που εμφανίζει τα ζητούμενα κεκάκια
    Με αυτόν τον τρόπο κερδίζετε μερικά δευτερόλεπτα για να επαναφέρετε την εικόνα στην οθόνη του κινητού σας.
    Έτσι, μόλις ξεκινήσει ο χρόνος, θα έχετε ήδη έτοιμη μια φωτογραφία με ζουμ και θεωρώ ότι θα είναι πιο εύκολο να διακρίνετε τις γαρνιτούρες.
    Πολύ σημαντικό είναι επίσης να προσπαθήσετε να αποτυπώσετε τις γαρνιτούρες στη μνήμη σας, παρατηρώντας τες στις Σ Ε με ένα σχετικό ζουμ.
    μόλις συντονιστείτε σε 2,3 προσπάθειες και πατάτε σχεδόν ταυτόχρονα το κινητό και τον υπολογιστή, θα δειτε πόσο θα σας διευκολύνει.. πάντως εγω μολις συντονίστηκα να πατάω την έναρξη φωτογραφίας στο κινητό και την έναρξη στον υπολογιστή, δεν έχασα κανένα.. καλή δύναμη
     
    Αρέσει σε nickoikono11, dinaspyro, bmanolos και 3 σε άλλους.
  2. theanw1

    theanw1 Επαγγελματίας του φόρουμ

    Εισαι τελειος συναγροτη...εκει που ειπα δεν βγαινει τιποτα,,,εφτασα με το κολπο σου στους 2000 ποντους...οντως δεν εχασα κανενα και συνεχιζω...
     
    Αρέσει στους nickoikono11 και GEPPO1.
  3. 13971

    13971 Ανερχόμενος συντάκτης

    καλημερουδια ας το διακωμοδησουμε λιγο ομαδικη επισκεψη στον οφθαλμιατρο να κλεισουμε να μας ερθει και πιο φθηνα΄' φιλουδια
     
    Αρέσει σε Marinaloren, nickoikono11, ΓΙΩΡΓΟΣ.Μ και 3 σε άλλους.
  4. skias10

    skias10 Αυτοκράτορας του φόρουμ

    Καλημερα σε όλη την αγροτιά.
    Εχω την εντύπωση, ότι τα κερασονομίσματα είναι πολύ λίγα και θα μας φτασουν να αγοράσουμε ελάχιστα πράγματα
    απο το κατάστημα το δρώμενου.
    Δεν ξερω αν μετα τους 3.250 ποντους στο τελος, μπορουμε να συνεχίσουμε να φτιαχνουμε παιχνιδια στον μύλο.
    Μεχρι στιγμής εχω μαζεψει μόνο 370 κερασονομίσματα.
    Εσεις τι λέτε ;; Πείτε την γνώμη σας.
     
    Αρέσει στον/ην GEPPO1.
  5. icons1

    icons1 Γνώστης του φόρουμ

    Καλημέρα, από τις συχνές ερωτήσεις:

    Για κάθε επιτυχημένη παραγγελία μετά το 13ο βήμα θα παίρνεις 20 κερασονομίσματα
    Για κάθε ανεπιτυχή παραγγελιά μετά το 13ο βήμα θα παίρνεις 10 κερασονομίσματα

    Και έχει και καλά επιπλέον δωράκια για κάθε παιχνίδι :)
     
    Αρέσει σε Marinaloren, nickoikono11, skias10 και 2 σε άλλους.
  6. mariobross2000

    mariobross2000 Ανερχόμενος

    Καλησπέρα σε όλους! Τελειωσα το δρώμενο κα συνεχίζω να παίζω για να μαζέψω όσα περισσότερα κερασονομίσματα μπορώ!
    Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα να έχουμε!
     
    Αρέσει στους Marinaloren, SYLVART, GEPPO1 και σε ακόμα ένα άτομο.
  7. sirtakis

    sirtakis Ενεργός συντάκτης

    μετά από τα πολλά παράπονα , και χωρίς απάντηση . για τα δυσανάγνωστα γραφικά . φαντάζομαι ότι τοποθετείται στην γενικότερη δυσκολία του event ?