FM *Kirki*

Discussion in 'Η ομάδα' started by *Kirki*, Dec 31, 2015.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. evieva

    evieva Αυτοκράτορας του φόρουμ

    όσο και να κουνιέσαι
    σε κέντραρα
    8)
    [​IMG]

    τάξε μου
    να μην στην μουμπουνίσω
    xDxD
     
  2. evieva

    evieva Αυτοκράτορας του φόρουμ

    [​IMG]
    σε βλέπω που πας κρυφά να ξεκλειδώσεις
    :mad::mad:
    οχιιιιιιι δεν σε αφήνω να ανοίξεις
    έχω κλειδώσει λέμε
    8)
     
  3. *Kirki*

    *Kirki* Forum Moderator Team Farmerama GR

    Πφφφφφ εσύ είσαι πάλι; >:(
    Εσύ με κρατάς κλειδωμένη;
    Ε λοιπόν όχι όχι και όχι!
    Να μου ανοίξεις αμέσως λέμεεεε!
    :mad:
     
  4. ALCHEMIST.

    ALCHEMIST. Μόνιμος στο φόρουμ

    Kαλημέραααα μάγισσα:)
    Είναι πράγματι πεντανόστιμο το κέικ ,δεν ηταν ομως απαραιτητο να πέσεις πάνω του με τα μούτρα :p
    [​IMG]
     
  5. *Kirki*

    *Kirki* Forum Moderator Team Farmerama GR

    Ψιτ; Καβουρντισμένο πετούμενο;
    Κανόνισε γιατί το επόμενο κεκάκι που θα χώσω τη μουσούδα μου μέσα......


    [​IMG] ..... θα σου ¨φέρνει" ελαφρώς...... 8)
     
  6. ALCHEMIST.

    ALCHEMIST. Μόνιμος στο φόρουμ

    Δεν πρέπει να σου δίνω ιδέες..δεν πρέπει:p
    Καλησπέραααα,καλό μήναααα!!!!!
    [​IMG]
     
  7. evieva

    evieva Αυτοκράτορας του φόρουμ

    Αφήνω έναν κουβά εδώ,
    εσύ ξέρεις τι πρέπει να κάνεις
    8)
    [​IMG]

    ναι ναι, πολύ σωστά κατάλαβες,
    να πέσεις μέσα
    xDxD
     
  8. evieva

    evieva Αυτοκράτορας του φόρουμ

    [​IMG]
    :music:
     
  9. ath

    ath Επίτροπος του φόρουμ

    Καλημέρα και καλό μήνα Αφροδίτη!!!!
    [​IMG]
     
    *Kirki* likes this.
  10. *Kirki*

    *Kirki* Forum Moderator Team Farmerama GR

    Καλημέρα σας καλημέρα σας!

    Καλό μήνα με υγεία να έχουμε!
    Σήμερα λοιπόν είναι η πρώτη μέρα του ωραιότερου μήνα του χρόνου!

    Τι και αν μπήκε ο Χειμώνας....τι και αν έπιασε για τα καλά το κρυουλάκι!

    Όλα είναι γιορτινά και φωτεινά! :inlove:
    Όλα ετοιμάζονται για τη μεγαλύτερη γιορτή του χρόνου!

    Σας εύχομαι ολόψυχα να περάσετε όμορφες μέρες....με ανθρώπους που σας αγαπούν....και με χαμόγελα! Πολλά χαμόγελα
    ! :D

    [​IMG]

    Καλόοοο Μήνααααα!!!!
     
  11. _Lisy_

    _Lisy_ Βαρόνος του φόρουμ

    [​IMG]
     
  12. evieva

    evieva Αυτοκράτορας του φόρουμ

  13. evieva

    evieva Αυτοκράτορας του φόρουμ

    [​IMG]
     
  14. *Kirki*

    *Kirki* Forum Moderator Team Farmerama GR

    Βρήκα και εγώ ένα γράμμα όπως ερχόμουν....ιδιαίτερα γλυκό γράμμα.... :inlove:
    Και είπα να σας το φέρω να το δείτε.....
    :inlove:

    [​IMG]

    Χωρίς ίχνος μεροληψίας βεβαίως βεβαίως.... ψηφίζω δαγκωτό.... το γράμμα της πεταλούδας!
    Και ο Άγιος..... θα πρέπει να εκπληρώσει την επιθυμία του πεταλουδίου! :D
     
  15. Μαρία21*

    Μαρία21* Επαγγελματίας του φόρουμ

    Όμορφες κ καλές Γιορτές !!!:)
    [​IMG]
    Υ.Σ Μην τα φας όλα μόνη σου για να κεράσεις κ κανένα στα έφερα!!!!!!!
     
    -Μαρια13- and *Kirki* like this.
  16. *Kirki*

    *Kirki* Forum Moderator Team Farmerama GR

    Ααααα ευχαριστώωω!
    Χρόνια Πολλά και καλές γιορτές και σε σένα!!!!
    Πάνω στην ώρα τα έφερες....και δεν είχα αγοράσει κεράσματα...ούτε και έφτιαξα ακόμα τίποτα! :(
    Και να είσαι σίγουρη....αυτούς....θα τους κεράσω στάνταρ!
    Εγώ είμαι του μελομακάρονου και όχι του κουραμπιέ! Χιχιχιιιι
    :p
     
    -Μαρια13- likes this.
  17. -*thumbelina*-

    -*thumbelina*- Board Administrator Team Farmerama GR

    Τσα! Εγώ που είμαι του κουραμπιέ ήρθα να πάρω ένα... πιάτο και να φύγω!
    y8jO63Mj6dM.jpg

    Πήρα όλη την κούπα, πειράζει; Δεν πειράζει! Καλές γιορτές και του χρόνου να μου φέρετε κι άλλους κουραμπιέδες!
     
  18. MrJohn

    MrJohn Ανερχόμενος συντάκτης

    Να 'μαι και εγώωω !! Πέρασα να ευχηθώ να περάσεις όμορφες γιορτές με πολλά χαμόγελα και με τα άτομα που αγαπάς (και ας είναι και καμήλες :music: )
    Φιλιά πολλά,χαρούμενες γιορτές !! :inlove:
     
  19. evieva

    evieva Αυτοκράτορας του φόρουμ



    μια χαρά χαμόγελο έχουμε >:(
    [​IMG]
    και μεγάααλο στόμα (αν ξέρεις το παραμύθι με την κοκκινοσκουφίτσα):p

     
  20. misirli

    misirli Ημίθεος του φόρουμ

    Όλοι το ξέρουμε, αλλά μην ξεχνάς τι έπαθε ο λύκος από τον κυνηγό! μπουα χαχα καμηλόλυκε!!!!
     
    *Kirki* likes this.